
Webteksten laten schrijven?
Geef je bedrijf een stem.
Geef je onderneming persoonlijkheid. Geef je
klanten-to- be het gevoel van:
"Déze mensen snappen mij!"
En laat ze vol vertrouwen voor jou kiezen.
​

De juiste woorden zijn magnetisch.
Is je website klaar voor nieuwe teksten? Een mooi moment. Want hier onderscheid jij je van de concurrent. Jouw klant weet door de webteksten waarom hij voor jouw product of dienst zou kiezen en wat dat voor ze betekent. Webteksten laten schrijven door een pro? Dit levert het je op.
​​
-
Gevonden worden door de gaafste klanten.
-
Een instant connectie met je lezer.
-
Een eigen unieke merkpersoonlijkheid.
-
Hogere conversie, leads en sales.
Webteksten laten schrijven door SMOEL copywriting
Een eigen stem voor jouw merk of onderneming.
Slimme strategie voor optimale conversie.
Vindbaar op de juiste zoektermen.

DIT ZEGGEN ZE OVER MIJ
“Door Pauliens ervaring en haar grondige vooronderzoek merk je dat ze haar werk voor onze doelgroep goed begrijpt. En dat is meer dan copywriting."
Erik Strik - Stichting Wocozon
“Een kritische meedenker met verstand van zaken."
Annerique Roosegaarde Bisschop - Project Up
“Ik ben meer grafisch dan tekstueel. Met Paulien voelde het meteen goed!"
Vincent Grobecker - Bliqvangers
Dit kan ik voor je doen
Elke website is anders, dus natuurlijk fix ik een maatwerkvoorstel voor je.
Maar voor jouw beeldvorming: dit zijn de dingen die ik doe en de vanaf-prijzen om rekening mee te houden.
Just sayin'.
Seriously.
Ga je vet mooie nieuwe website niet afraffelen met matige teksten. Of met saaie, zakelijke teksten vol clichés en jargon. Geloof mij, met saaiheid trigger je niemand om zaken te doen met jou. Het is trouwens eeuwig zonde van het scrolstoppende design.
Draai de zaken om. Geef jouw website karakter en spreek de gaafste klanten aan. Klanten die bij je passen. Klanten die op tijd betalen. Klanten die willen wachten tot jij tijd voor hén hebt. Want het gaat ze nu om jou. Niet meer om de klus gedaan te krijgen op een snelle en goedkope manier. Nu vinden ze het belangrijker dat jij of jouw bureau het doet, op die eigen awesome manier. Snapje.









Elk woord is een brug of een kloof tussen twee mensen.
Het ligt niet aan het woord welke functie het krijgt, het ligt aan die mensen. Dus kies eerst je doelgroep en kies dan je woorden. Ik help je graag om zaken helder te krijgen. Ik hielp al best wat ondernemers om bruggen te bouwen voor de leukste klanten. Wil je mijn advies? Boek een copycall.
Het is gratis.