Ik ben het, Paulien.

Hoe issie?

Ik vind de woorden die jij zoekt.

Yup. Da's mijn ding. Nooit gedacht dat het een ding was trouwens.

 

Toen ik eenmaal zag dat taalgevoel + inlevingsvermogen + een commerciële kijk op de wereld samenkomen in dit vak, ben ik er vol ingedoken. Als een driejarige in een ballenbak.

 

Van webcopy en SEO tot psychologie en branding. Dus als doordachte copy met een eigen stem op jouw verlanglijstje staat, zit je hier goed.

Human tot Human

Iemand vroeg mij ooit wat mijn specialisatie is. B to B of B to C? Ik heb die verdeling nooit begrepen. Je hebt toch altijd gewoon met mensen te maken? Copy wordt nooit gelezen door een bedrijf. Hoe dan: een synchroon lezende menigte in grijze pakken? Nee, je lezer is telkens maar één persoon tegelijkertijd. En die persoon leest nooit graag saaie corporate taal met veel jargon. Jij wel? Dan ben jij dus niet mijn doelgroep. Want ik doe niet aan saai.

 

Keepin' it real

Voor een transactie tussen mensen is er vertrouwen nodig. En dat bouw je door eerlijk en echt te zijn. Niet door mensen te vertellen wat ze willen horen. Of door een perfect (maar nep) imago op te bouwen. Ik hou ervan om klanten op waarde te schatten. Vertel de waarheid en maak een echte connectie. Wel overtuigen, niet manipuleren. Dat is how I roll.

Een eigen stem

Jezelf zijn is je superpower. Jouw klanten kiezen niet alleen voor WAT je doet, maar ook voor HOE je het doet. Het is jouw(merk)persoonlijkheid waarmee ze zich identificeren. Of je nu meer een rebel, held, ontdekker of grappenmaker bent, laat het doorklinken in je copy. Het is je stem, je imago, je street-cred. Zo haalt je copy de leukste klanten naar je toe. Klanten die je verstaan. Klanten die van je houden om wie je bent. En dan wordt ondernemen pas echt leuk.