Ik ben het, Paulien.

Hoe issie?

Ik vind de woorden die jij zoekt.

Yup. Da's mijn ding. Nooit gedacht dat het een ding was trouwens.

 

Toen ik eenmaal zag dat taalgevoel + inlevingsvermogen + een commerciële kijk op de wereld samenkomen in dit vak, ben ik er vol ingedoken. Als een driejarige in een ballenbak.

 

Webcopy, SEO, psychologie en branding. Dus als converterende webteksten met een eigen stem op jouw verlanglijstje staan, zit je hier goed.

Human to Human

Iemand vroeg mij ooit wat mijn specialisatie is. B to B of B to C? Ik heb die verdeling nooit begrepen. Je hebt toch altijd gewoon met mensen te maken? Websites worden nooit gelezen door een bedrijf. Hoe dan: een synchroon lezende menigte in grijze pakken? Nee, je lezer is telkens maar één persoon tegelijkertijd. En die persoon leest nooit graag saaie corporate taal met veel jargon.

 

Keepin' it real

Voor een transactie tussen mensen is er vertrouwen nodig. En dat bouw je door eerlijk en echt te zijn. Niet door mensen te vertellen wat ze willen horen. Of door een perfect (maar nep) imago op te bouwen. Ik hou ervan om klanten op waarde te schatten. Vertel de waarheid en maak een echte connectie. Wel overtuigen, niet manipuleren. That's how I roll.

Een eigen stem

Jezelf zijn is je superpower. Jouw klanten kiezen niet alleen voor WAT je doet, maar ook voor HOE je het doet. Het is jouw (merk)persoonlijkheid waarmee ze zich identificeren. Of je nu meer een rebel, held, ontdekker of grappenmaker bent, ik laat dat doorklinken in je webteksten. Het is je stem, je imago, je street-cred. Zo haalt je website de leukste klanten naar je toe. Klanten die je verstaan. Klanten die van je houden om wie je bent. En dan wordt ondernemen pas écht leuk.

Kennismaken?

Wil je testen of ik in het echt hetzelfde klink als op mijn website? En alles weten over hoe ik dat voor jou kan fixen? Groot gelijk. Boek een call om me eens goed aan te tand te voelen.